Loading... Please wait...
Livrare, garantie si retur
 
Informatii despre livrare

Comenzile lansate in zilele sambata si duminica se vor procesa incepand cu ziua de luni.
Comenzile lansate in zilele de sarbatori legale se vor procesa incepand cu prima zi lucratoare.
Livrarea se realizeaza in orice localitate din Romania.
Daca destinatia nu se afla in zona de acoperire a curierului, se va percepe o taxa de 1 leu/ km.
 
 
Livrarea prin Curier Rapid specializat

Comanda minima 150 Lei pentru livrare gratuita.
Comenzile facute si confirmate pana la ora 15:00 sunt expediate in aceeasi zi, comenzile facute dupa ora 15:00 vor fii expediate in ziua urmatoare.
Coletele ajung la destinatie in aproximativ 48 ore de la expediere .
Cost fix: 20,00 Lei, indiferent de destinatie in Romania pentru primul kilogram; 1 leu pentru kilogram suplimentar.
Comenzile ce nu depasesc 150 Lei, pretul transportului este de 20 Lei, disponibil pentru orice localitate din Romania, livrare la domiciliu.
Sambata si Duminica nu se fac livrari.
 
 
Localizarea pe harta

Nota : Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Fiind de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.mykittystore.ro .
 
 
Returnarea unuia sau a mai multor produse

Produsul se returneaza in urmatoarele conditii: de nefuntionalitate sau defect.
Daca doriti sa schimbati produsul nefunctional /defect cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs. contra unui cost de 30.00 lei sau il puteti trimite prin orice modalitate doriti(in afara de Posta Romana), la adresa de mai jos, fara ramburs (S.C. Cral S.R.L. nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs) S.C. Cral S.R.L. Timisoara, Iulius Mall, Str. Demetriade, Nr1, Et. 1, Timisoara, jud. Timis.
Veti fi contactat de un consultant vanzari imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor. (daca doriti alt produs sau returnarea banilor).
 
Banii se pot returna prin:

1.Virament bancar: din contul S.C. Cral S.R.L. in contul dumneavoastra (banii ajung in aproximativ 24ore de la procesarea platii).

NOTA:
          - Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate accesoriile si factura in original. 
          - Plata se va face in ziua in care produsul returnat ajunge la sediul firmei noastre.
          - Returnarea banilor facand-se doar pe valoarea produsului , nu si a taxei de transport.
 
Motive des intalnite pentru care se refuza returul produselor:
 
In cazul articolelor de imbracaminte cand clientul trimite produsul intr-o punga si pe durata transportului punga se deterioreaza si produsul se murdareste (recomandam returnarea produselor in cutii, sau foarte bine protejate, luand in evidenta manipularea lor de catre curier pentru a ajunge la noi in starea in care l-ati primit)
In cazul produselor cu semne de uzura sau mirosuri improprii ( va rugam nu trimiteti inapoi produse pe care le-ati deteriorat sau folosit pentru a evita refuzarea returului si plata taxelor de curier dus-intors; toate produsele returnate sunt analizate in detaliu; se verifica pe camerele de supraveghere starea in care a fost trimis).
Suntem siguri ca nimanui nu i-ar face placere sa cumpere un produs uzat sau deteriorat oricat de putin.
Ne cerem scuze pentru inconveniente si va multumim pentru intelegere.
 
 
Temeiul legal

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 5 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 5 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator.
In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

NOTA: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
 
 
 
Informatii despre plata 
 
 
1. Plata in sistem ramburs

Veti achita contravaloarea comenzii si taxele de transport la primirea coletului
 
2. Ordin de plata / virament bancar

Puteti plati de la orice banca la care aveti un cont curent sau un card. Cei care au activat serviciul de Internet Banking sau Mobile Banking pot face acest lucru foarte usor.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii
Procesarea platii dureaza aproximativ 24 ore
Viramentul bancar se face de la orice banca in contul de mai jos:
 
Nume firma: S.C. Cral S.R.L
Cont lei IBAN: RO66BTRLRONCRT0242659101 
Deschis la banca: BANCA TRANSILVANIA
Cod unic inregistrare: RO18127091
registrul Comertului: J35/3635/2005
Referinta:  numarul comenzii dumneavoastra
  
3. Depunere numerar

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii
Procesarea platii se face imediat
Depunerea de numerar se face la orice agentie Banca Transilvania in contul de mai jos
 
Nume firma: S.C. Cral S.R.L
Cont lei IBAN: RO66BTRLRONCRT0242659101 
Deschis la banca: BANCA TRANSILVANIA
Cod unic inregistrare: RO18127091
registrul Comertului: J35/3635/2005
Referinta:  numarul comenzii dumneavoastra
 
 
4. Plata cash la punctul nostru de lucru

Puteti plati cash contravaloarea comenzii daca ridicati produsele de la punctul nostru de lucru din Timisoara, Str. Demetriade, Nr.1, Iulius Mall, Etaj 1
Program: Luni-Duminica: 10:00 – 22:00
 
Politica de confidentialitate | ANPC | Copyright © 2014 Cral SRL, CUI: RO18127091, Reg.Com.: J35/3635/2005